Struktura organizacyjna urzędu

Oddziału katastru nieruchomości
ul. Tuwima 28, 90-002 Łódź
Pracownicy: znajdź pracownika

Zadania:

    1. uzgadnianie projektów modernizacji i projektów założenia ewidencji gruntów, budynków i lokali,
    2. przechowywanie kopii zabezpieczających baz danych, w szczególności bazy danych   ewidencji gruntów, budynków i lokali,
    3. prowadzenie postępowań administracyjnych jako organ pierwszej instancji w sprawach określonych w ustawie prawo geodezyjne i kartograficzne oraz wyższego stopnia w stosunku do organów administracji geodezyjnej i kartograficznej,
    4. wyrażenie opinii, na wniosek starosty, o przygotowaniu gminy do przejęcia prowadzenia spraw należących do jego zadań i kompetencji,
    5. ustalanie, w drodze zarządzeń, gdy brak stosownych porozumień między wójtami (burmistrzami, prezydentami miast) numerów porządkowych dla nieruchomości przyległych do ulic położonych na granicy gmin,
    6. prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie scalania i wymiany gruntów, dla których wojewoda w rozumieniu Kpa jest organem pierwszej i drugiej instancji,
    7. współpraca z Szefem Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych w zakresie niezbędnym do realizacji jego zadań ustawowych,
    8. współpraca z organami administracji publicznej oraz Agencją Restrukturyzacji  i Modernizacji Rolnictwa oraz Głównym Urzędem Statystycznym w celu przekazywania danych ewidencji gruntów i budynków niezbędnych do ich statutowej działalności.
  •  

    • FluMania
    • Prezydent (dolny baner)
    • Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    • Program rządowy „Razem Bezpieczniej”
    • Wspólne Osiedla w ramach Programu "Razem Bezpieczniej"
    • Elektroniczna platforma
    • Staże i praktyki
    • Łódzkie w Brukseli
    • GMO
    • Racjonalna gospodarka nawozami
    • Przedsięwzięcia dofinansowane